Jumaat, Mac 02, 2012

Beri sokongan kepada Barisan Nasional untuk kesinambungan Pembangunan.

Baling, Kedah : Ahli Dewan Undangan Negeri kawasan N49 Tungku, Datuk Hj. UstazMohd Suhaili Hj. Said berkata, pemukiman DUN-DUN seluruh Malaysia di Kedah baru-baru ini menunjukkan Barisan Nasional mengamalkan satu transformasi ke arah menyatupadukan rakyat di negara ini...Suhaili berkata demikian ketika memyempurnakan majlis ramah mesra di kawasan peti undi Ladang Malakof, Kuala Ketil, Kedah yang turut dihadiri semua pemimpin masyarakat setempat.

Jelas lagi, komitmen tinggi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Abd Razak melaksanakan transformasi kearah pembangunan modal insan akan memberi satu keadaan di mana rakyat akan terus merasa dan menikmati manfaat dalam semua perubahan.
Pengerusi JKKKP Ladang Malakof menyarungkan bunga Malai kpd YB Datuk Hj Suhaili Hj. Said

Susulan program turun padang di Kuala Selangor, maka PM mengambil inisiatif untuk mengadakan program dan ramah mesra di setiap kawasan untuk mendekati pengundi bagi mendengar luahan masalah dari masyarakat setempat.

Sehubungan itu, Suhaili menegaskan agar masyarakat di kawasan ini mengeratkan hubungan silaturrahim dan kuatkan perpaduan agar Barisan Nasional beroleh kemenangan besar pada Piliharaya Umum ke 13.

Katanya lagi, setiap bantuan yang disalurkan oleh kerajaan bukanlah semata-mata kerana pilihanraya yang hampir tiba, tetapi Perdana Menteri melihat keperluan masyarakat yang semakin bertambah dan keprihatinan kerajaan yang sentiasa mendahulukan rakyat.

Jelasnya, Jika PAS mewarwarkan ingin mengwujudkan negara kebajikan, Barisan Nasional telah lama mengamalkannya. Buktinya, pelbagai subsidi yang disalurkan kepada rakyat seperti subsidi bakan bakar diesel, petrol, gas dan lain-lain sejak negara merdeka lagi....

Sedarlah hanya kerajaan Barisan Nasional yang hanya mampu membela kepentingan rakyat keseluruhannya, katanya lagi.

0 Hantarkan Komen Anda di sini:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.